Friday, June 18, 2010

Siste skoledag...

...for i år. Eller, for dette skoleåret bir vel mer riktig. Nå står nemlig sommerferien for døra og banker på, og jeg er veldig veldig klar for ferie akkurat nå.

Jeg kan forresten ikke helt få meg selv til å tro på at det snart er fem måneder siden jeg forlot Osaka. Fra tid til annen tenker jeg på alle de jeg forlot der borte, og blir littegranne trist.. men det går over, for jeg ser dem nok igjen. Det er mer enn jeg kan si for alle jeg sa hadet til i dag på skolen.

Jeg snek meg inn og var med på avslutningen til 3. klasse i dag, for mer enn noe annet føler jeg at jeg hører til i den klassen med de folka. Den nye klassen min er jo grei den også, men det er liksom ikke det samme som å ha gått i to år eller mer sammen med de som i dag gikk ut av 3. Det var trist, og jeg gråt nok en liten skvett, men slik er livet.

Uansett, nå står sommeren for døra så dette blir bra. Skulle ønske vi fikk litt bedre vær though.

No comments: