Friday, June 25, 2010

Første og andre dag på jobb overstått!

På onsdag var jeg der fra 19-23, og i går fra 18-23!

Det har vært ganske mye å huske på, og jeg vet ikke om jeg husker alt helt enda, men kassa går iallefall fint nå. Og jeg tror jeg har klart å huske hvordan man lager de fleste burgerene. Og jeg kan å lage biffsnadder, bifflandgang og skinkelandgang. Det jeg IKKE helt fikk til uansett hvor mange ganger jeg prøvde (3 i løpet av dagen), det var å lage en skikkelig softis, for det var vanskelig! Den ble liksom litt for bløt, og falt nesten av når jeg skule ta på strø. Derfor ble den stygg og skeiv, og jeg kunne jo ikke gi dem det! Så Catrine måtte hjelpe meg å lage en! Men jeg lærer det nok etter hvert.

Kjøkkengulvet blir heise glatt når man vasker over det. Men det er litt gøy da, så lenge man ikke glir. *skøyte bortover mens hun vasker med moppen*

Selv om jeg har EVIG mye å gjøre i dag, så må jeg se ferdig den ENDELIGE episoden av Sunao ni narenakute i dag, siden jeg skal diskutere det med Hiep, Marte og Kristina LIVE på søndag. Gud, det er spennende. Håper alt går som jeg vil. Det SKAL gå som jeg vil. Det MÅÅÅ! Jeg takler ikke tanken på Haru sammen med Dr. Hun -må- ende opp med Nakaji...

Hikst!


No comments: