Sunday, June 6, 2010

Jeg har så mye å skrive om!

Men jeg har liksom ikke ork til å type opp alt i bloggen, og dessuten er jeg ikke helt sikker på om jeg husker alt heller. Dayum.(笑)

Uansett, Akademiet Awards var en suksess, ulikt i fjor har jeg hørt fra de stakkars sjelene som måtte lide seg gjennom 4 timers program den gang i motsetning til årets akkurat passelige 2,5 timer.

Mange hyggelige innslag fra diverse klasser og enkeltelever/grupper, samt prisutdelinger i mange kategorier. Er litt skuffet over at det ikke var noen pris for beste Prosjektoppgave/Stilinnlevering though, for det var en skikkelig fin pris husker jeg fra første året.

Storparten av vinnerene var tredjeklassinger, og de fleste av dem slang inn en hilsen og noen takk til alle sammen for tre fine år, siden de slutter nå om noen uker. (泣)

Ellers er det klart for Sushinight#3 i kveld.
Det blir koselig med hjemmelaget sushi, film og bading.

--------------------------------------------------------------------------

Ellers, SE HVA JEG FANT! En video laget av senpai'ene fra utvekslingåret mitt! Til sotsugyoushikien ders. (Graduation...) Den er fantastisk awesome kul!

2 comments:

Anonymous said...

åh,kan du virkelig japansk? :o beundrer deg! du er sikkert skikkelig flink! digger bloggen din, du er awesome.

Lisa said...

Koselig å høre, selv om jeg ikke oppdaterer så ofte ;P