Friday, November 16, 2007

Whoah, dette var tilfeldig.




Haha!
-Som den ekte bloggoholiker jeg prøver å bli, oppdaterer jeg igjen!

Jeg vil lære meg å sy! Ja! Du leste riktig, sy, jeg. Det hadde du vel ikke trodd, hva? Men nå får du altså vite det. Tegningen er modifikasjoner jeg vil gjøre på en genser jeg har. Modellert etter min in-progress tegneseriefigur "Zcat", som selvfølgelig også delvis tilhører Tine, da det var vår felles idémyldring og konstante sketching som førte til at "Zcatz" har de to designene den har i dag. Anyways, så vet vi det.

Uansett, sitter her foran skrivepulten og hører på nydelig musikk. Spillelisten akkurat nå ser slik ut, ja husk at musikksmaken min er utrolig variert; i gode og onde dager.



Butterfly - Kouji Wada
Card Slash - Dejitaru Monsuta OST
D-technolife - UVERworld
The Tower - Vienna Teng
My sweet prince - Placebo
Leaving New York - R.E.M
Nemo - Nightwish
Undenied - Portishead
Tonight, Tonight, Tonight - Beat Crusaders
Concrete Angel - Martina McBride
Rosa Rubicondior, Lilio Candidior - Bleach OST
Quincy no Hokori ni Kakete - Bleach OST
Brave Heart - Miyazaki Ayumi
Holy Light - Dejitaru Monsuta OST
Doll's Polyphony - Geinoh Yamashirogumi
Swane Theme - Peter I Tchaikovsky
Cheer up emo kid - Patent Pending
I predict a Riot - Kaiser Chiefs
Brother - Murder by Death
Power of MUSIC - アンジェラ・アキ

Because of You(「Panasonic デジタルカメラLUMIX」TV-CFソング - Ayumi Hamasaki

Pale - Within Temptaion
Teenagers - My chemical romance
FFX - Rammstein
Fight 'til dying - Sunrise Avenue
Join me in Death - HIM
The Sacrament - HIM
Vampire Heart - HIM
Knife called Lust - Hollywood Undead
Frontline - Pillar
Cold - Crossfade
Hereinyourarms - Hellogoodbye
Warriors of the world united - Manowar
Wings of a butterfly - HIM
This is the new shit - Marilyn Manson
Sakura Kiss for String Orchestra - (Album)桜蘭高校ホスト部 サントラ&キャラソン集 《前編》
Sakura Kiss (TV-size) - Ouran High School Host Club Theme
冷たい夜 (Cold Night) - 桜蘭高校ホスト部 (Ōran Kōkō Hosuto Kurabu)
Sakura Kiss for Piano - 桜蘭高校ホスト部 (Ōran Kōkō Hosuto Kurabu)
Doki Doki Waku Waku - 桜蘭高校ホスト部 (Ōran Kōkō Hosuto Kurabu)
Fly me to the moon - Utada Hikaru
Disarm - Smashing Pumpkins
The beginning is the end is the beginning - Smashing Pumpkins
Cut up Angels - The Used
The taste of Ink - The Used
You know my name - Chris Cornell
1000 Words - FFX-2 OST
Walk the Walk - Poe



And so on. Dere ser at listen ble alt for lang, men alle sangene anbefales på det sterkeste. Kansje ikke de japanske, med mindre man er spesielt interessert i dem, men ja.

Ellers vil jeg få anbefale "Refugee" av Tribal Ink, som er et Svensk band. Mange fine sanger der ja.

* UPDATE 24/05/2010:
Zcat har for lengst skiftet navn til ZoNe siden det allerede fantes en figur med navnet.



Peace Out Kitten'

No comments: