Friday, November 23, 2007

Another day + NANA


"Det er hønsejapansk"
Sa Malin tidligre i dag når vi diskuterte en match på vei til hurtigbåtkaia fra skolen og smilte. "Tja, du kan vel godt si det, kontrast er det iallefall" Svarte jeg fornuftig og så utover den vakre Ålesund havn.

I dag har det ikke skjedd så mye gøy på skolen akkurat, det har vært en temmelig vanlig dag. Etter skolen derimot ble jeg igjen sammen med Malin for å være med henne og Tine på kjolejakt (Til Malin selvfølgelig, Tine har funnet kjole og alle som kjenner meg og som har litt mer enn under middels IQ vet at jeg ikke liker kjoler.) Jeg endte opp med å kjøpe en fluffy hettegenser, grå og svart, og en morsom juletskjorte som det står "Hug Me" på. hettegenseren kjøpte jeg på gutteavdelingen til H&M der de har fantastisk deilige klær. ~~~♥ .


Jeg er da offisiellt hekta på NANA. Herregud, det er ikke ofte jeg finner en animé som jeg liker så godt som Nana. Truth to be told så har bare Bleach og Ouran hatt den effekten på meg tidligre at jeg har blitt hekta. Men Nana er spesiell og det er ikke tull, Nana er den første animéen som har fått meg til å gråte. Den er full av drama og triste ting, en intens spenning pågår gjennom alle de 20 episodene jeg har sett så langt. I love Nana ♥ .


Men nå, god natt ;3 It's Nana time.

No comments: