Sunday, November 25, 2007

Oh my... moose?



Å herregud/herreikkegud..

I dag har jeg vært i selskap hos Julie. Masse thailendere der. Fun. Senere dro jeg til birgitte, så Goya's Ghost. Også gøy. Kom hjem 2:15, delvis gøy.




Og nå over til vår field reporter, meg aka Saixl, som rapporterer fra kampens hete i en intens og spennende religionsdebatt som foregår først og fremst mellom S og L. Dette overgår til og med kjolejakt med gærne klassekamerater, det skal være sikkert og visst! Diskusjonen vare i år og... nei vent, 40 minutter omtrent. Det var koslig å prøve å være nøytral. Z, C og meg selv var egentlig bare uskldige tilskuere, men vi ble involvert etter en stund. FLYVENDE KATTER OG LØKHODER! Med det lar jeg dere få se på et utdrag fra diskusjonen selv.


HER ER EN LINK TIL HELE DISKUSJONEN/DEBATTEN/KRANGELEN ETTER REQUEST FRA DEN HEMMELIGE "S". (Tolket fritt av meg.):
DISKUSJONEN



[04:10] L : eg har aldrig sagt at homoar var undermenneker
[04:10] Saixl: l******: Klart det, men gjort er gjort og elg er elg.. ;3
[04:11] S : får å si det ganske enkelt, kristene tror på en kosmisk jøde som er hans egen far. Han kan få deg til å leve for alltid hvis du symbolisk spiser kjøttet hans og telepatisk sier at du aksepterer han som din herre. Dette er slik at han kan fjerne alt ondt f
[04:11] Z : da tradisjonen i familien er å være kristen så er jo jeg også det, men jeg er ikke mye religiøs av meg..
[04:11] Saixl: Sunshine fikk det til å høres ut som en science fiction film xD
[04:11] L : solnar. no er du berre TOTALT respektlaus og veldig umoden for å diskutere meir
[04:12] Z : jeg synes kristendommen er en fin tradisjon, selv om jeg ikke tror på stort av den
[04:12] L : om du vil eg skal gå..okei, men du bør gjere noko med den haldninga di
[04:12] Saixl: Har dere lest Gud: Ei vrangforestilling ?
[04:12] Z : så jo, jeg er vel realist jeg også



-- To minutter senere --

Jeg sa blandt annet at jeg ville nevne diskusjonen i et blogginnlegg.

[04:14] Saixl : l******: syns du ikke diskusjonen fortjener å bli nevnt?
[04:15] L : du kan prise deg glad for at kristendommen er ein tilgivande religion...eg skal ikkje kritisere nokon her og med all respekt så er det mange andre religionar som er mykje meri aggresive når det kjem til kritikk
[04:15] S : tilgivenes religion?!?!?
[04:15] S : kødder du?
[04:15] L : nei, dette er fullstendig meiningslaust saixl, men eg er glad for mesteparten av tilhøyrarane faktisk respekterar religion og andre nære ting
[04:16] Saixl: DISKUSJONEN HAR UNDERHOLDNINGSVERDI OG DERMED BASTA.

[04:16] C: lol
[04:16] Saixl: xD
[04:16] L : har eg vore aggeresiv mot deg kanskje? har eg kallt deg hund elelr trua deg?[04:16] : kristendommen som har drept uendeligvis av mennesker fordi de ikke har trodd på denne fantasifiguren????
[04:16] Z : Saixl, må si at den irriterer mer enn den underholder
[04:16] L : og det har ikje islam?
[04:16] L : no offence til islamistar, men måtte nemne
[04:17] C : og hvor mange er det som har død i demokratiets navn da?

Hæææææærlicht <3.>

C la meg til på msn i den tro at jeg var en ufarlig nøytral person - og i skrivende stund diskuterer vi julebrus, men slik er verden. Ganske håpløst, men er ikke det flott da? Vedder på at C kommer til å lese dette innlegget, btw - Muffins til C .

SNØFT,

XoXo Lisaixl



4 comments:

Sunshine said...

:toda: du tok ikke med hele komentaren min om kristendommen og hva de faktisk tror på.....Og jeg står gjerne fram ass som den hemmelige S:P

Lisa "理沙" Ugeda said...

Gief me the logg if you have it? D:

Sunshine said...

http://solnar.100webspace.net/Dokument.txt

Lisa "理沙" Ugeda said...

:nya:

Thank you, Sunshineee ~~♥
-