Tuesday, November 20, 2007

Dagens sitat ^.~



"Det lever i hjertene våre!"


Sa Mulm om det fiksjonelle luftskipet som alle på japani så kreativt har konstruert, og fikk derfor dagens sitat. Luftskipet er en rett fram genial tanke. Det har sitt eget pumpecrew med uniformer designet av Mulm, eget hoppeslott og Ichigo's Pantsu. Selv er jeg sjef for Velkomstkomitéen og inngangshallen og har svart, gyllen og aqua uniform pluss en lime-lilla limited edition-misprint SENSEI partyhatt.


Dette er nice, med 1047 i publikum og 150 kreative innslag og idéer har luftskipet blitt et veldig morsomt tidsfordriv! Bare så det er sagt! Uansett, her sitter jeg da i fransktime og diskuterer gymtimen med franskelevene. Nevnte noe om Dance Dance Revolution, noe jeg er supreme i, men ja. Det blir nok ikke slik at gymtimene blir DDR turneringer, uheldigvis.


Ellers så stakk jeg innom eplehuset i går og kjøpte meg nytt headset, for detgamle, ja ødelagt. Det er det fjærde på mindre enn ett år, av normal bruk. Apple fører virkelig produkter med dårlig kvalitet, det er min oppfatning. De har mektig mye problemer med Leopard også, siden det tok han som jobba der nesten 40 minutter og tre telefonsamtaler før jeg fikk headsettet mitt. Det er galt å lytte, jeg vet, men han snakka forbanna høyt da! Problemer problemer.


Uansett, hei og hopp.
Au revoir.

1 comment:

Anonymous said...

Smoke weed everyday
-Martin