Saturday, November 17, 2007

I det kreative hjørnet?


Modell-leire!


Haha! Jeg er da alltid i det kreative hjørnet og elsker å prøve ut nye kreative ting. I dag var jeg i kommunesenteret Brattvåg og kjøpte farget modellleire! Ikke det at jeg er så flink til å forme leire, men det ble en slags katt til slutt; med en vinge, riktignok. Den ble stekt på 125 grader i 30 minutter og fikk etterhvert en skinnende fast overflate. Dette var gøy, kommer nok til å lage flere små figurer etter hvert. Mulighetene er jo uendelige, kanskje jeg skal lage hårklemmer med hjemmelaget design? Who knows? Vi får se, hehe.



På Noregs Rikskringkasting starte lotto om litt, og det må vi se! Ellers må vi se Luftens Helter og Løvebakken senere! Så, this is the end, my friend; for now.

Herregud, vent! Nå må vi roe ned litt her. Jeg glemtehelt ranten min.. Den kan vi ikke være fouten.
I dag, den 17. november 2007 i Oslo går Desucon 2; Second stage av stabelen og det er jo vel og bra, men jeg er ikke der! ;___; Er det ikke det forferdelig? Jaja, vi får håpe på et Desucon 3 i 2008. Hvis det blir da, SKAL, jeg dit! x3 Og linn også, for linn er et genialt vesen.

NÅ er det slutt.




No comments: