Sunday, November 18, 2007

Hhyaa!


Hyaaa!

I dag har jeg sett på alle de fine bildene som har blitt lagt ut fra Desucon 2. Gjett om jeg skal dit neste år ^-^! Det er neste slik at man ikke kan vente, selv om det sikkert blir godt og vel et år til neste gang. Siden Linn og jeg er geniale skal vi selvfølgelig cosplaye, men som hvem? Linn bør virkelig kontakte meg snarligst. Det blir stille uten linn ;_;
ANYWAYS. Jeg har da gjort ingenting, ingenting og ingenting i dag! Annet enn å ta bilder, jeg skal ut å ta flere bilder snart, kanskje jeg oppdaterer bloggen med bilder senere. Klokken er jo tross alt ikke mer enn rundtomkring halv fire. Det er ganske kjedelig å ta bilder når man ikke har noen å ta bilde av, however.
*snøft* Men, jaja.. Karpe Diem, grip dagen. Det skal man sannelig gjøre.. Utsett ikke til i morgen, det du kan gjøre i dag. Greit, jeg lever ikke etter det, caught! Hehe, men ja. This is the end.

PS; That picture does make sense.

ëÓ wÓ;;

No comments: