Sunday, July 4, 2010

Liten oppdatering...

...om alt mulig rart.

I går hadde jeg mitt første 'langskift' på den nye deltidsjobben, altså 18-02. Jeg var fryktelig spent på åssen dette skulle komme til å gå, for det var jo tross alt lørdag, og jeg tenkte vel som så at det kanskje kom til å komme en del folk innom siden det var helg. Og det kom jo en del, men ikke så alt for mange. Men sånn seriøst...

Det var den verste dagen på jobb hittil.

Jeg aner ikke hva som gikk av meg, men jeg gjorde så mange feil.. hadde bare en forferdelig klønete dag, tror jeg. På et tidspunkt klarte jeg å gjøre 3-4 feil på en og samme kunde - tenk så teit jeg følte meg etterpå da! Ikke hjalp det at hun jeg jobbet med de to første timene sa fra til hun som skulle jobbe med meg resten at jeg hadde en dårlig dag, så sistnevnte hang over meg som en hauk når jeg jobbet, og var veldig utålmodig/bjeffete mot meg. (Det kan jo hende det bare er slik hun er da, for jeg har ikke jobbet med henne før, men jeg kjenner henne utenom jobben, og da er hun ikke slik i det hele tatt.)

Og alt dette til tross for at det var den mest chill vakta jeg har vært på hittil. Det var utrolig få som stakk innom, og jeg priser meg lykkelig for det. For jeg hadde virkelig ikke en tipp-topp dag, så det ut til. Det var faktisk så chill at vi fikk stikke hjem til halv ett, noe som betød at jeg selvfølgelig hang på IRC etterpå, istedet for å sove som en fornuftig person ville ha gjort.

På vei hjem stoppet jeg ute i Ordføra og tok noen bilder av himmelen siden den var så vakker. Her er et av dem, men de ble desverre ikke så alt for klare.

Jeg holder forresten på med et innlegg om desucon som var sist helg, men det tar litt tid. 16 intense timer og to veier med nattbuss? Det blir vel litt blogging av det da, så bare vent og se.

I dag skal jeg overføre filene til Pokemon Nynorsk og jobbe litt mer med oversettingsarbeidet. (Prosjekt om å oversette Pokemon Fire Red til Nynorsk, samt norskifisere spillopplevelsen en smule.)

1 comment:

Anonymous said...

mja, er delvis slik...
pluss en 8timers jobb før den jobben hjalp ikke stort kan man vel si...
men hauk var jo å ta litt hardt i! :p