Thursday, July 22, 2010

Tetid!

Jeg har bestilt meg litt te på nett!

Teen jeg har kjøpt er av typene Matcha iri genmaicha, matcha iri sencha og wu-longcha. Det betyr at jeg har kjøpt to typer grønn te, og en annen type te, for dere som ikke snakker japansk eller Thésk.

Jeg har også avtalt å drikke en kopp te med Eirik neste gang jeg stikker til Oslo, som da blir rundt den 18. august. Den 19. er det AFS-leir, men jeg fant ut at hvis jeg drar ned en dag tidligre så rekker jeg en kopp te. Dette forutsetter dog at jeg får låne en krok å sove på hos noen i Oslo. Håper noen er snille nok til å holde ut med en stykk gokkraptor da.

Når jeg er i Oslo skal jeg se om jeg ikke får kjøpt noe te også. Det jeg er ute etter er sort te som smaker fersken, og grønn te av typen Bancha, Kukicha eller Gyokuro (Selv om siste er svindyrt!). Lurer på om det er noen butikker som selger slikt der nede?

Da blir det altså Oslotur på Raptor fra 18. - 22. august. Jeg blir dog litt i oslo-gokk fra og med den 19. så jeg er ikke så veldig tilgjengelig. (Oh shock.) Men det burde ikke komme som noen overraskelse, alle vet jo at jeg ikke drar til Oslo med mindre det er noe spesielt! Dyrt og langt, og så videre. Men når AFS betaler billetten ned, da går det an å ta en halv dag ekstra til diverse!

Før den tid kommer håper jeg på å få fikset litt på tennene mine, for jeg har nemlig fått litt tannverk. Tror jeg har et hull i en jeksel eller noe som plager meg. Jaja.

No comments: