Thursday, December 4, 2008

KH DSi-bundle

Axel(アクセル), Roxas(ロクサス) og det fjortende medlemmet av Org. XIII, Xion(シオン), spiser sea-salt ice-cream i klokketårnet til Twilight Town. (Bilde fra adriansang.com)

KH3.net


Skrev for en stund siden at Kingdom Hearts 358/2 Days kommer bl.a til å bli utgitt i en DSi-bundle, der en custom DSi og spillet er inkludert. Spillet kommer ut en gang i februar eller noe, så jeg håper virkelig jeg kan få ta i en slik en når jeg kommer til Japan i mars, siden jeg allerede hadde planer om å kjøpe meg en DSi der borte.

Kingdom Hearts fangirlen som gjemmer seg inne i meg kommer ut i daglys med jevne mellomrom, og det må jeg bare få beklage. Men jeg elsker KH-serien over alt! KH og FF er rett og slett mine favorittspillserier noen gang, ever.

Jeg gleder meg til den dagen da jeg får kloa i 358/2 days, og Birth by Sleep (Q2 eller Q3, 2009)!

/end fangirl blogpost




Axel(アクセル) og Roxas(ロクサス)  moment. Hear the fangirls go Kyaaaa~! (Bilde fra adriansang.com)


No comments: