Wednesday, December 31, 2008

Julegaver!

Julegaveliste!


I år droppa jeg egentlig jula, men noen bare -måtte- gi meg julegave alikevel. Så her får man se hva jeg fikk (eller det jeg har fått, for jeg vet at det fremdeles ligger uåpnede julegaver et sted.)

- Svart hettegenser i fleece med silkeermer og silkehette, dekorert med shiny perler og plajetter. Den har øyne. (Tante, Kristoffer og Fredrik)

- Grå kosehettegenser med et gigantisk limegrønt fingeravtrykk-mønster på. (Onkel Frank, tante Nong, og Julie)

- Tusen Strålende Soler Hardback (Bestemor)

- Hvorfor reiser vi? Pocketutgave (Pappa, Thale, Nora og Heidi)

- Sett med såper, badeolje og ellers sånne pene ting. (Tante, Kristoffer og Fredrik)

- Little Big Planet (Meg selv)

- Tur til Thailand med lommepenger (Mamma og Bestemor)

- Ladyboys pocketutgave (Meg selv, hihi.)

- Gavekort på jeghuskerikke hos jeghuskerikke (Onkel Ola og tante Susan)

Godt nyttår forresten!


No comments: